Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΗΣ ΗΜΩΝ ΘΕΟΤΟΚΟΥ.

Σαν σήμερα παραμονή της Παναγιάς ,αφού προσευχήθηκε η Πανάχραντος στο όρος των Ελαιών αρκετό χρόνο, επέστρεψε στην οικία της.Και ω! του θαύματος αμέσως σείσθηκε όλη.Έπειτα άναψε πολλά φώτα και ευχαρίστησε τον Θεό και εκάλεσε τους συγγενείς
Οι γυναίκες λυπήθηκαν πολύ και έκλεγαν γοερώς και παρακαλούσαν την Παναγιά να μην τις αφήσει ορφανές.
Και η Παναγιά τις βεβαίωνε ότι αφού μετασταθεί στους ουρανούς δεν θα σταματήσει να προστατεύει αυτές και όλο τον κόσμο
Με αυτά τα λόγια της τα παρηγοριτικά έπαυσε την υπερβολική λύπη τους.Έπειτα η Παναγιά δώρισε τα δυό φορέματα που είχε σε δυό χήρες φίλες της που τις βοηθούσε για να ζήσουν
Και ενώ αυτά ΄διέτασε η Θεοτόκος ω! του θαύματος ακούσθηκε αιφνιδίως δυνατή βροντή και ήλθαν πάρα πολλά σύννεφα τα οποία άρπαξαν από τα πέρατα της οικουμένης τους Αποστόλους και τους έφεραν στο σπίτι της Παναγιάς.Μαζί με τους Αποστόλους έφεραν και τον Αρεοπαγίτη τον Διονύσιο,τον άγιο Ιερόθεο τον δάσκαλο του Διονυσίου, τον απόστολο Τιμόθεο και άλλους θεοσόφους ιεράρχες φερόμενοι από τα σύννεφα.Μόλις έμαθαν την αιτία της παράδοξης και αιφνίδιας μεταφοράς της είπαν<<Σε Δέσποινα ,βλέποντες ζώσαν και μένουσα στο κόσμο παρηγορούμεθα ωσάν να βλέπουμε τον Υιόν σου και Δεσπότη και Δάσκαλό μας.Επειδή είναι απόφαση του Υιού σου να μεταβείς στα ουράνια ,για αυτό όπως βλέπεις κλαίμε και θρηνούμε>> Τότε η Παναγιά απάντησε <<Ω! φίλοι και μαθητές του Υιού μου και Θεού μου μην πενθήτε στη χαρά μου,αλλά ενταφιάστε το σώμα μου καθώς εγώ θέλω στο νεκροκρεββατό μου>>
Και καθώς είπε αυτά εφάνη ο θεσπέσιος απόστολος Παύλος ,το σκεύος της εκλογής,έπεσε στα πόδια της Παναγιάς και την προσκύνησε και την εγκωμίασε <<Χαίρε ,λέει ω! μητέρα της ζωής και του κυρήγματός μου η υπόθεση γιατί αν και εγώ δεν είδα σωματικώς στη γή τον Υιόν σου εσένα όμως βλέπωντας ενόμιζα ότι έβλεπα Εκείνον τον ίδιο>>.
Σκουπίζει η Παναγιά το σπίτι της ,ευπρεπίζει το νεκροκρέββατό της και ετοιμάζει όλα τα χρειαζούμενα για τον ενταφιασμό της .Φανερώνει στις άλλες γυναίκες ότι της είπε ο Αγγελος για την μετάστασίν της στους ουρανούς.Και για ενημέρωση και πιστοποίηση του γεγονότος δείχνει το χαροποιό και νικητικό σημείο που της έδωσε ο Αγγελος.Ηταν ένας κλάδος φοίνικος


 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ (ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ)

Τέκνα μου αγαπημένα σπουδάσατε να κηρύξετε .να φωτίσετε, να καθοδηγήσετε τον πεπλανημένο κόσμο,για να τον κερδισετε και να τόν πάτε στην βασιλεία του Υιού μου
Μή φοβάσθε απο τούς βασιλείς πού δύνονται μόνο το κορμί σας να βλάψουν
και την ψυχή σας δεν μπορούν να την κάνουν τίποτα
Αλλά φοβάσθε απο τον Θεό που δύναται και το κορμί σας και την ψυχή σας να ζημιώσει ,ωσάν να σας το έλεγεν ο Υιός μου
Εχετε αγάπη και ειρήνη αλλήλους σας
και χαίρεσθε και ευφραίνεσθε ,ότι πολύς είναι ο μισθός σας στην βασιλεία των ουρανών. Και εάν υπάγω εγώ φίλοι μου στην βασιλεία του Υιού μου αλλά αείποτε θέλω είμαι μετ' εσάς να σας στηρίζω και να σας παρηγορώ στίς θλίψεις σας ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.