Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Οι δύο μεγαλύτεροι εχθροί της Ελληνοορθοδόξου Αγωγής

Κουμουνιστικός Διεθνισμός και Νεοδιεθνιστικός "Ευρωπαισμός"
Ο ''πολυφυλετικος'', ''πολυθρησκευτικος'', ''πολυπολιτισμικος'' και, στην πραγματικοτητα, εθνοδιαλυτικος αποχριστιανισμος και γραικυλισμος στο εκπαιδευτικο συστημα μας εχει την δικη του ''ιδεολογια'':


τον νεοδιεθνιστικο ''ευρωπαισμο''.Προσομοιαζει προς τον κομμουνιστικο διεθνισμο ως προς το οτι μεριμνα πρωτιστως για τον θρησκευτικο και εθνικο αποχρωματισμο της Παραδοσιακης Χριστιανικης και Ελληνικης Παιδειας.

Η παρουσια αλλοδαπων μαθητριων και μαθητων στα σχολεια δεν ειναι τυχαια συνεπεια της μεταναστευσεως και λαθρομεταναστευσεως των οικογενειων των, αλλα μερος του σκοπιμου σχεδιασμου των ευρωζωνικων κεντρων για να τεθουν εκποδων η Ορθοδοξια και η Πατριωτικη Ελληνοπρεπεια απο την Εκπαιδευσι, αντικαθισταμενες απο την θρησκευτικη συγχυσι και την διχως Ελληνικη Φιλοσοφικη Πνευματικοτητα μηδενιστικη ''ευρωπαιδεια''.
Τους ενοχλει η Ελληνορθοδοξος Αγωγη.Ποιους?Μα τους αρνητας της Ταυτοτητος μας.Εσωτερικους και εξωτερικους.Μαρξιστας και ''ευρωπαιστας''.Οι πρωτοι επιδιωκουν μια ''παιδεια'' αν-αγωγη, στερουμενη ουσιαστικης Αγωγης, αρχικως ''πολυθρησκευτικη'' και ''πολυπολιτισμικως'' αντιχριστιανικη και ανθελληνικη.Τους εξυπηρετει να ειναι η Πατριδα μας προτεκτορατο της Ε.Ε. και οχι Ελληνικο Εθνος Κρατος με την Αυθεντικοτητα της Αποκεκαλυμμενης Χριστιανικης Πιστεως, της Ορθοδοξιας.Η Αριστερα καλλιεργει την προσδοκια οτι η Ελλας, αποεθνοποιουμενη βαθμηδον με την δουλικη προσκολλησι της στα απατηλα ευρωπροτυπα, θα πεση σαν ''ωριμο φρουτο'' εις τας αγκαλας του μαρξισμου, απαρνουμενη τις ριζες της και απεμπολωντας την πολιτισμικη ιδιοσυχνοτητα της.Ετσι συμπραττει με τον νεοδιεθνιστικο ''ευρωπαισμο'' εφ οσον δρομολογει τον δικο της μαρξιστικο-λενινιστικο διεθνιστικο ισοπεδωτισμο.Γι αυτο απεργαζεται την διαλυσι του Ελληνορθοδοξου Εκπαιδευτικου Προτυπου με την διαρκη υπονομευσι του.
Ειναι κοιναι αι αντορθοδοξοι και αντεθνικαι εκπαιδευτικαι επιδιωξεις του νεοδιεθνιστικου ''ευρωπαισμου'' και του κομμουνιστικου διεθνισμου.Ας τας ιδωμεν:
*''Πολυθρησκευτικοποιησις'' του Μαθηματος των Θρησκευτικων για να φυγαδευθη ο αμιγης Ορθοδοξος χαρακτηρας του.Ειναι το πρωτο σταδιο αποχριστιανοποιησεως με το ''πιλοτικο'' προγραμμα.Θα ακολουθηση η υπαγωγη των Θρησκευτικων στα καθαρως μη υποχρεωτικα μαθηματα.Προκειται για το δευτερο σταδιο.Στο τριτο σταδιο κυριαρχει η ολοκληρωτικη καταργησις του Μαθηματος των Θρησκευτικων.Εξ αλλου, εν ονοματι της ''πολυθρησκευτικοτητος'', η Ορθοδοξος Ανθρωπολογια, διοτι με αυτην συναπτεται το ανωτερω Μαθημα, πρεπει να παραμερισθη προς χαριν των μουσουλμανων μαθητων και των τζιχαντιστων απανθρωπων τρομοκρατων!
*Συνεχεις καταληψεις στα σχολεια.Αυτη ειναι η επιδειξις πυγμης του κομμουνισμου στην Εκπαιδευσι.Σαν να μας υπενθυμιζουν οτι κυβερνα, κατ ουσιαν, το αθειστικο μαρξιστικο παρακρατος.Παρακρατος, που, συγχρονως, γινεται και βραχιων στηριξεως του νεοδιεθνιστικου ''ευρωπαισμου'' στον αγωγικο χωρο.
*Παραχαραξις της Ιστοριας στην διαστασι της διαστρεβλωσεως των διδασκομενων ενοτητων της, που αναφερονται στην τεραστια πατριωτικη προσφορα της Ορθοδοξου Εκκλησιας μας.Ορθοδοξος Εκκλησια και Ελληνικο Εθνος, αρρηκτως συνδεδεμενες οντολογικες και ιστορικες πραγματικοτητες, ''δεν υπαρχουν'' για ''ευρωπαιστας'' και αριστερους εκπαιδευτικους ολετηρας και παιδαγωγικους Προκρουστας.
*Προσποιητη αδιαφορια για τον εκκλησιασμο των μαθητων.
Αλλα κα πολλα αλλα, που μας θετουν προ των ευθυνων μας.

Η Ελληνορθοδοξος Αγωγη βαλλεται.Μα απο καθε δοκιμασια αποδεικνυεται και διατρανουται το αφθαρτο μεγαλειο της διαχρονικης δυναμεως της Ελληνορθοδοξιας.Μιας δυναμεως, που διδεται απο τον Πανυπερτελειο Δομητορα Θεο, για να μας αναδεικνυη σε Προασπιστας του Υιου και Λογου Του Κυριου ημων Ιησου Χριστου και της εν Χριστω και κατα Χριστον Εκπαιδευτικης και Παιδαγωγικης Αποστολης μας.

Του Καθηγητου Δρος Νικου Χ.Χαρακακου
Καθηγητου Θεολογιας-διδακτορος Θεολογιας και Φιλοσοφιας



anti-neotaxites.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.