Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

... σ ' ευχαριστώ για όλα...



Μεγαλοδύναμε, σ’ ευχαριστώ για όλα… για όλα τα καλά που έχω, αλλά και για όλα όσα δεν έχω.

Γιατί ο μόνος που γνωρίζει καλύτερα τι πρέπει να έχω και τι όχι, είσαι εσύ.

Και γω πιστεύω σε σένα, στη δύναμη σου, στη δικαιοσύνη σου, στη αγιότητα σου.

Σ’ ευχαριστώ που έχω όλους τους αγαπημένους μου κοντά μου, που έχω τη υγεία μου, που ξυπνώ κάθε πρωί και μπορώ να δω τον ήλιο, που περπατώ και μπορώ να νιώσω το αεράκι στο πρόσωπό μου, που μπορώ να χαμογελώ στους ανθρώπους.
Συγχώρεσε σε παρακαλώ όλες τις αμαρτίες μου, και κράτα ακλόνητη την πίστη μου σε σένα, βοήθησε με να περπατώ πάντα στο σωστό δρόμο, να μην αδικώ, να μην πληγώνω και να μην βλάπτω άλλους ανθρώπους.
Θέλω σε παρακαλώ να έχω τη γαλήνη και τη δύναμη να δέχομαι ότι δεν μπορώ να αλλάξω, το κουράγιο και τη θέληση να αλλάζω αυτά που μπορώ, και τη σοφία να γνωρίζω τη διαφορά.
Βοήθησε με στα βήματα που κάνω, και φώτισε με να ακολουθήσω το σωστό δρόμο για να φτάσω εκεί που θέλω. Άκου σε παρακαλώ τις παρακλήσεις μου, και μάθε με να αναγνωρίζω τα σημάδια που μου στέλνεις.
Βοήθησε με να μην παραπονιέμαι και να μην αγανακτώ κάθε φορά που δεν μου δίνεις κάτι που σου ζητώ, και να χω πάντα στο μυαλό μου πως κάθε φορά που μου λες ΝΑΙ με δοκιμάζεις, και κάθε φορά που μου λες ΟΧΙ με προστατεύεις.

Σ’ ευχαριστώ για όλα.


Κύριε Ιησού Χριστε Υιε του Θεού του Ζωντος Ποιμήν και Αμνε ο αιρων την αμαρτία του κόσμου ελέησον και σωσον ημάς. Αμήν!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.